John Green

IMG_20160114_175002[1]

John Green is absoluut mijn meest favotiete schrijver. Ik heb 2 boeken van hem gelezen (Paper Towns en The Fault In Our Stars) en ik vond ze allebei echt geweldig, terwijl ik helemaal niet graag boeken lees. Ik vind de manier waarop zen boeken eindigen altijd zo overwacht, je zou nooit hebben gedacht in het begin dat het boek zo zou kunnen eindigen. De manier waarop hij naar het leven kijkt is ook zo echt dat dingen echt mega mooi kunnen zijn maar dat je leven nooit helemaal perfect is en je verwachtingen niet altijd hetzelfde als de werkelijkheid.(en natuurlijk is er ook van beide boeken een film;))

Geef een reactie

