nieuw nieuw nieuw!

Ik heb echt t gevoel dat ik hier veel te formeel praat ik weet niet bij andere bloggers lukt dat altijd zo goed om niet te formeel te schrijven. Ik ben nog maar net begonnen met bloggen eigenlijk het leek me zo mega leuk om al men ervaringen met jullie te delen het enige probleem is: ik bak er gwn niks van.Ik dacht dat alles zoveel makkelijker zou gaan maar nee ik zit constant te struggelen met men lay-out met waarover ik iets zou kunnen schrijven en hoe ik het ga schrijven en welke fotos ik zal gebruiken…pfff! Ik vind het echt mega leuk om te schrijven maar het is best moeilijk waarschijnlijk zal het wel beter gaan van tijd tot tijd enzo maar ik weet het niet men blog wordt ook nooit bekeken en dan begin ik toch wel wat te twijfelen aan men blog zou ik niet gwn stoppen? of heeft het toch nog zin om door te gaan? ik weet het ik ben nog niet lang bezig maar toch ik besteed best veel tijd aan het schrijven maar als niemand kijkt tja… ik ga sws door hoor ik geef niet op maar als je dit leest zou je dan alsjeblieft een tip willen nalaten in de reacties dat zou met echt een plezier doen Xx

3 comments

  1. cutebunniess · januari 23, 2016

    Heyy Lotte! Niet stoppen! Ik ben hier pas net maar je blog is super. Ik ben ook nog niet zo lang bezig, maar ervaren bloggers zeggen dat je geduld moet hebben. Een publiek opbouwen kan een tijdje duren. Maar de belangrijkste regel om door te gaan: Blog met plezier! Het is super leuk om andere mensen je blogs te laten lezen en voor hun te schrijven en blog posts te produceren! Have fun! En wat de foto’s betreft: Er zijn genoeg gratis programma’s om je foto’s mee te bewerken. Ik gebruik op dit moment Pic monkey, een gratis foto editor. Sommige features zijn wel betaald, maar in principe is het gratis. Veel succes nog met bloggen! Xx The cute bunnie

    Like

    • lottuhslife · januari 24, 2016

      wow dankjewel cutebunniess na het lezen van je reactie voel ik me echt al een pak beter bedankt voor de tips enzo en neenee tuurlijk stop ik niet dat was ik nooit van plan maar ik heb al veel meer zin gekregen om te schrijven dankje Xx

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

