white musk (the body shop)

Omg ik heb echt iets geweldig ontdekt! namelijk: white musk van the body shop! Dit is echt mijn lievelingsgeur. Ik ben sowieso al een huge fan van the body shop maar dit overtreft echt alles het is een frisse geur maar er zit iets speciaals in iets wat niet meteen te beschrijven is. Ik heb de kleine parfum en body lotion het is handig dat die bestaan want als je dan toch een miskoop zou doen moet je er niet al te veel spijt van hebben maar ik ga zeker en vast de grote varianten kopen

2 comments

  1. chloeselena · februari 12, 2016

    Welke geur hebben de geurstokjes? X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

