kleurboek voor volwassenen

Kleurboeken voor volwassenen zijn echt helemaal in de laatste tijd (i know i know op de foto staat ‘grote kinderen’ maar de binnenkant is hetzelfde) eerst dacht ik dat ik het helemaal niet leuk zou vinden zo een kleurboek want ja wie kleurt er nu nog dat is toch iets wat je vroeger deed? maar nee het is echt superontspannend ik zei een keer tegen een vriendin dat ik helemaal niet goed kon slapen de laatste tijd en ze raadde me aan om te kleuren ik dacht zo van: huh? kleuren? maar toen ging ik dus s avonds kleuren in plaats van voor de tv hangen en ik moet toegeven dat het me echt wel super hard geholpen heeft en sinds ik kleur slaap ik een pak beter en het is ook gewoon superleuk!

Geef een reactie

