tag-15 dingen die iemand vraagt

Hey allemaal! Ik dacht lijkt het niet leuk om eens een tag te doen dus ik zocht een beetje op internet en ik kwam deze tag tegen met 15 dingen die niemand vraagt. In dit artikel geef ik alles toe…ja echt alles. Lees snel verder!

1. Slaap je met de deuren van je kleerkast open of dicht?                                                             Ik heb een best wel grote kleerkast waar ik toen ik klein was steeds in ging zitten.  En ondanks ik echt super snel bang ben en telkens denk dat er een of ander eng monster achter men rug staat slaap ik toch met de deuren dicht.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit het hotel?                                                        Ja elke keer dat ik in een hotel kom eigenlijk, maar het gekke is dat ik ze dan nooit gebruik ik gebruik veel liever de spullen uit de winkel, die ruiken voelen fijner.

3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?                                                                                      Neen, ik heb er ook nooit aan gedacht om het te doen want ja wat ben je nu met een straatnaambord?

4. Gebruik je to-do lijstjes?                                                                                                                Neen, eigenlijk niet ik probeer het wel eens af en toe maar meestal hou ik het toch niet vol ik doe gwn waar ik zin in heb.

5. Heb je sproeten?                                                                                                                       Ja, zomersproeten in de winter heb ik ze ook wel maar dan zie je ze bijna niet.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?                                                                                                    Ja, ik denk dat dat redelijk normaal is niet? Het is natuurlijk helemaal niet leuk ofzo maar als je echt suuuuuuper dringend moet en er is nergens een wc tja beter dat dan in je broek eh. En ik zit ook in de jeugdbeweging dus ja op kamp heb je niet overal evenveel wc’s.

7. Hoe groot is je bed?                                                                                                                          Mijn bed is niet groot ik heb gewoon een 1 persoonsbed maar dat is genoeg voor mij, ik heb echt niet veel plaats nodig.

8. Ben je lui?                                                                                                                                          Neen, ik wil echt supergraag zoveel mogelijk gedaan hebben in men leven en als ik dan een keer een namiddag de hele tijd youtube filmpjes heb bekeken voel ik me toch wel slecht dat ik de hele namiddag nutteloos heb doorgebracht

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?                                                                                              Ja, het klinkt misschien cliché maar ik irriteer me echt aan school. Het is nog niet genoeg dat je daar 5 van de 7 dagen zit nee, dan geven ze je die andere 2 ook nog eens bakken huiswerk zodat je helemaal niets meer kan doen buiten school.

10. Kauw je op je pennen en potloden?                                                                                             Neen, vroeger wel, nu niet meer.

11. Heb je ooit bij de padvinders gezeten?                                                                                       Ja, nu nog steeds trouwens.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?                                                                                     Ja een tijdje terug keek ik er een en nu kan ik niet meer stoppen! Maar enkel Disneyfilms de andere zijn niet zo men ding.

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?                                                                                     Neen, nu niet meer maar vroeger wel.

14.Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?                                                                     Ja zeker dansen is echt een van men favoriete sporten ik doe het het liefst overal en op elk moment, ook als er dus geen muziek opstaat.

15. Weet je hoe je het oliepijl van je auto moet checken?                                                              Euh… auto? Welke auto?

3 comments

  1. Jolet · januari 31, 2016

    Wat leuk om te lezen!

    Liked by 1 persoon

  2. lipsticks & joy · februari 1, 2016

    Dit vind ik zo’n leuke tag, ik ga hem ook een keertje invullen!

    Liked by 1 persoon

  3. Julia · februari 11, 2016

    Hihi, wat een grappige en leuke tag! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

