shoplog Pimkie

Hallo iedereen! Deze keer eens een shoplog. Pimkie is echt een van mijn favoriete winkels. Lees snel verder als je wil zien wat is gekocht heb!

IMG_20160221_105334[1]Het eerste wat ik kocht is dit hemd.Het is rood met blauw en wit en een minuscuul lijntje geel erdoorheen. Het is een redelijk warm hemd en dus perfect voor de winter. Prijs:20€

IMG_20160221_105249[1].jpgHet volgende item is dan weer eerder iets voor in de zomer. Het is een topje in een soort rood-oranje kleur met aan de onderkant een soor van kant het zit redelijk los en ik kan niet wachten tot het weer warm wordt zodat ik hem kan dragen. Prijs:15€

IMG_20160221_105409[1]Dan heb ik ook nog deze superleuke bloes gekocht. Hij is gemaakt van een soort grijze stof met lijntjes in. De stof is ook erg stretchy. Vanboven heeft hij een leuk wit kraagje en vanachter een rij knoopjes.Prijs:20€

IMG_20160221_110520[1].jpgIk heb ook nog dit rokje gekocht. Het is een zwart skaterrokje en ik vind hem echt superleuk. Makkelijk te combineren en het ziet er altijd nog net iets deftiger uit dan een gewone jeans. prijs:15€

IMG_20160221_105442[1]Als laatste heb ik nog een sjaal gekocht deze sjaal is super groot en mega warm. Hij is wit met zwarte ruitjes maar als je hem binnenstebuiten draait is hij zwart met witte ruitjes. Hij heeft een bandje met rood en ruitjes erop en ik vind hem superleuk! prijs: 20€

Wat vonden jullie nu het mooiste uit deze shoplog en zouden jullie misschien zelf ook nog wel kopen? Laat het weten in de reacties! XxLottuh

3 comments

  1. cutebunniess · februari 21, 2016

    Leukkk! Ik vind dat grijze truitje met kraagje heel leuk!! Xx The cute bunnie

    Liked by 1 persoon

  2. Jolet S · februari 22, 2016

    Wat een leuke aankoopjes! Ik vind pimkie een leuke winkel, ik slaag er vrijwel altijd.

    Liked by 1 persoon

  3. veerlemaris · april 8, 2016

    Oooh ik vind echt gewoon alles leuk wat je hebt gekocht! Ik kom niet vaak bij de Pimkie (hij zit ook in niet veel steden volgensmij), maar ze hebben echt leuke dingen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

