this or that tag

Hey allemaal deze keer weer een tag de ‘this or that’ tag. Willen jullie mijn antwoorden zien of hem zelf invullen lees dan snel verder!

broek of rok?  liefst een broek omdat dat comfortabeler zit maar ik vind rokjes ook heel leuk.                                                                                                                                                                        sneakers of laarzen? Sowieso sneakers! Laarzen draag ik echt nooit tenzij enkellaarsjes of katsjoe botten 😀                                                                                                                                                 haar vast of los? Eigenlijk altijd vast maar dat is omdat ik krullen heb en men haar er niet uitziet los. Al zou ik het wel liever los laten.                                                                                             eyeliner of mascara? Moest ik deftig eyeliner kunnen aanbrengen zou ik dat kiezen ik hou heel erg van mascara maar toch vind ik eyeliner mooier…alleen jammer dat ik er niks van bak.                                                                                                                                                                  nagellak of geen nagellak? Heel zeker wel ik draag maar heel uitzonderlijk geen nagellak ik vind nagellak leuk staan en zonder nagellak vind ik dat men nagels er niet mooi en verzorgd uitzien.                                                                                                                                                 honden of katten? Honden, ik wil er heel graag een maar men ouders niet meteen omdat die dan de hele dag alleen zit als iedereen naar school of werk is.                                                      rapunzel of frozen? Heel zeker frozen echt een superleuke film nadat ik de film had gezien heb ik ook meteen alle liedjes op men smartphone gezet.                                                     walibi of efteling? Efteling, ik woon in België en ik ga dus ook veel vaker naar walibi dus ken ik daar echt alles al daarom lijkt het me leuk nog eens naar de efteling te gaan. Efteling is ook zo sprookjesachtig!                                                                                                               ketting of armband? Eigenlijk draag ik geen van beide vaak maar dan kies ik toch voor een ketting af en toe een statement ketting vind ik wel heel mooi.                                                  lang haar of kort haar? Bij annderen vind ik kort haar ook vaak heel mooi maar ik hou toch meer van lang haar, ja het is lastiger te verzorgen maar toch.

Zo dit was de tag als je hem leuk vond kun je hem ook in de reacties doen. Lijkt me leuk om ook jullie antwoorden te zien. XxLottuh

Geef een reactie

