18 questions tag

Misschien weten jullie het, misschien ook niet maar ik ben echt dol op tags daarom vandaag deze tag met 18 random vragen. Benieuwd? Lees snel verder!

  1. Heb je huisdieren?                                                                                                                            Ja, ik heb 2 waterschildpadden, 2 kippen, een konijn en een aantal vissen. Ik zou ook onwijs graag nog een hond hebben maar men ouders vinden dat je daar teveel tijd in moet steken.

2. Noem drie dingen die het dichtstbij je zijn.                                                                                      mijn laptop, mijn gsm en het tijdschrift ‘Cosmo Girl’

3.  Hoe is het weer nu?                                                                                                                                Het weer is nu best wel goed eigenlijk. De zon schijnt maar er zijn nog best veel wolken.

4. Rij je? En zo ja, heb je al eens een ongeluk gehad?                                                                       Nee, maar vanaf dat ik mag rijden ga ik meteen op rijles

wekker-1

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?                                                                                                 Om 9 uur. In de vakantie zet ik men wekker altijd om 9 uur zodat ik toch uitgeslapen ben maar ook niet wakker word en er al een halve dag voorbij is.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?                                                                                       Deze ochtend. Wanneer het school is douche ik me altijd ’s avonds en in de vakantie ’s ochtends omdat ik het leuk vind om fris de dag te beginnen maar wanneer het school is heb ik daar geen tijd voor s ‘ochtends.

7.Wat is de laatste film die je hebt gezien?                                                                                         Frozen voor de zoveelste keer. Ik vind het echt zo een leuke film zeker met alle liedjes die erin voorkomen! Ik kan niet wachten tot er een vervolg uitkomt!

8. Wat staat er in je laatste sms’je?                                                                                                        Eigenlijk men laatste chatbericht op messenger want ik sms bijna nooit meer in heb berichtje staat ‘ah ja oké’.

9. Wat is je ringtoon?                                                                                                                                  De standaard Samsung ringtoon.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?                                                                                  Ja, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Turkije, Kroatië, Spanje, Italië, Engeland, Griekenland. Dat is het volgens mij wel zo’n beetje.

tumblr_inline_mrsbyumeQ11qz4rgp.jpg

11. Hou je van sushi?                                                                                                                                  Ja! Megaveel!

12. Waar doe je je boodschappen?                                                                                                          Bij de Colruyt.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?                                                 Telt een plantaardig kalmeermiddel ook mee?

14. Hoeveel broers en zussen heb je?                                                                                                    1 broer.

15. Heb je een computer of een laptop?                                                                                                Een laptop. Ik heb er zo eentje waar je het scherm af kan halen en dan als tablet kan gebruiken.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?                                                                              14 jaar. Binnen 2 maand al!

17. Draag je een bril of lenzen?                                                                                                               Nope, en daar ben ik blij om.

18. Verf je je haar?                                                                                                                                        Nee, en dat ben ik ook niet van plan.

Zo dat was het al weer vond je het een leuke tag? Wil meer van dit soort dingen zien? Plaats zeker een reactie en like, deel, abboneer en tot de volgende keer

Xx Lottuh

Geef een reactie

