6 dingen die ik wil doen voor ik doodga

Vandaag vertel ik jullie de 10 dingen die ik nog wil doen voor ik doodga ja een soort bucketlist dus. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 

1. Met dolfijnen zwemmen

Het is al mega lang een droom van mij om met dolfijnen te zwemmen. Dolfijnen zijn echt zo’n lieve en slimme dieren en het lijkt me megacool om eens aan de vin van een dolfijn te hangen en met te laten meeslepen doorheen het water.

indy

2. Rihanna ontmoeten

Ik ben al fan van Rihanna sinds ik zo’n 7 jaar oud ben. Ik vond haar liedjes gewoon echt geweldig en nu nog steeds trouwens. Omdat ik van haar echt al zolang fan ben lijkt het me ook megaleuk om haar ooit eens in het echt te zien en te spreken.

 

3. bungee jumpen

Ik heb wel een beetje last van hoogtevrees moet ik eerlijk zeggen (ik ben nogal bang van zowat alles eigenlijk) maar ja ik geef er niet echt aan toe. Het lijkt me echt onwijs cool om daarna te kunnen zeggen van ‘wow ik heb gebungeejumped’ al zal ik er ongetwijfeld geen zin in hebben als ik daar helemaal vanboven sta.

12_bungeejump

4. een roadtrip maken

Het lijkt me ook echt onwijs cool om een wereldreis te maken en zo heel veel landen en culturen te kunnen ontdekken. Dat lijk me echt een mega ervaring.

 

5. skydiven

Deze hoort eigenlijk een beetje bij het bungee jumpen maar dit lijk me ook mega cool als je op zo’n moment kan terugkijken. Het is toch niet iets wat je elke dag meemaakt.

 

6. een luchtbalonvaart meemaken

Lijkt me ook superleuk omdat je zo hoog in de lucht zit maar niet helemaal afgesloten zoals in een vliegtuig of helikopter.

maxresdefault

Zo dit waren da, mijn 6 dingen die ik nog wil doen voor ik doodga. Heb je er zelf nog andere die jij graag zou meemaken? Zet dat dan zeker in de reacties! Ik vind het superleuk om zo’n dingen te lezen!

Xx Lottuh

Geef een reactie

