wat als ik een man was?

Vandaag een artikel waarin ik 5 dingen vertel waarom ik een dag een man zou willen zijn.

1. scheren

Je hoeft je niet meer druk te maken over dat je je benen of oksels bent vergeten te scheren (niet dat ik een bos okselhaar bij mannen mooi vindt maar mensen gaan je gewoon niet scheef  bekijken als je het wel hebt)

 

2. kort haar

Begrijp me niet verkeerd vrouwen kunnen natuurlijk ook gewoon kort haar hebben en mannen lang haar maar ik ben zo dol op men lang haar dat ik het nooit kort zou knippen tenzij ik een man was (omdat ik mannen met kort haar gewoon mooier vindt). Maar kort haar zou ook gewoon 1 000 keer handiger zijn om het te wassen, goed te leggen, te slapen zonder dat je haar altijd overal in de weg licht of mensen die tegen je haar leunen waardoor je eraan moet trekken voor het los komt.

l_schaar

3. je niet hoeven schamen

Of je nu een scheet laat of keihard boert als man moet je er gewoon niet voor schamen. Best wel handig soms ūüėČ

 

4. geen make-up

Natuurlijk moet je als vrouw ook niet persé make-up aandoen, maar bij mannen wordt het sowieso niet gedaan dus heb je ook niet het probleem dat mensen die het wel doen er beter uit zien en dat als je het wilt doen je al meteen een halfuur bezig bent.

nagels--rouge--zwarte-achtergrond--make-up_3255882

5. bevoordeeld worden

Het is nog steeds een feit dat vrouwen eigenlijk benadeeld worden wat er ook allemaal gedaan wordt om het te stoppen.

 

Dit waren dus de 5 dingen waarom ik voor een dag een man zou willen zijn. Wat zijn die van jullie? Zet het in de reacties hieronder en tot de volgende keer!

XxLottuh

Geef een reactie

