terug naar vroeger #1

Het iedereen! vorige keer liet ik jullie al weten dat ik graag met een verhaal wou beginnen en hier is het dan! Het verhaal heet ‘terug naar vroeger’ en gaat over een meisje dat naar een nieuwe school gaat maar als je meer wil weten moet je het lezen xp hier alvast het eerste deel

Het is bijna zover. Een nieuwe school, waar ik niemand ken. Ik zou nu kunnen zeggen dat ik dit niet wil omdat ik men vrienden zal missen maar dan zou ik liegen. Vrienden heb ik nooit gehad en ik ben altijd al gepest geweest. Dus veel erger dan vroeger kan het toch niet worden… Hoe moet ik nu een goede eerste indruk maken op die school? Moet ik me kleden zoals zij zich kleden? Me gedragen zoals zij zich gedragen? Zal ik nooit aanvaard worden als ik ben wie ik echt ben?

Het is vrijdag, school begint donderdag. Ik heb dus nog even tijd. Gisteren heb ik weer gehuild, gehuild uit angst, uit angst dat ik nooit vrienden zal hebben, dat ik nooit geaccepteerd zal worden in deze wereld. Deze ochtend werd ik helemaal bezweet wakker ik was in paniek, ik weet niet waarom maar ik was in paniek. Toen ik beneden kwam zag ik een briefje. Het was van mama er stond ‘ik ben pas laat thuis er staat een diepvriespizza in de koelkast Xx mama’ waar zou ze dan naartoe zijn? Ze kon onmogelijk naar haar werk zijn want daar was ze ontslagen en nieuw werk zoeken zal ze ook wel niet doen want ze was vastberaden de komende maanden niet meer te werken ach ja…

Geef een reactie

