bijna school :(

Ja ik had me voorgenomen niet meer over school te praten omdat dat tegenwoordig toch al veel te veel gedaan wordt maar ja hier dan nog maar eens iets over school xp benieuwd? lees snel verder!

Het is nu echt bijna bijna school en oh ik heb er zo geen zin in! En ik wil zoooo graag weten wie er in men klas zit. Het is zo stom dat je dat pas op de eerste schooldag weet. Want stel dat je dan geen leuke klas hebt (wat eigenlijk bijna altijd zo is) dan kan je je daar tenminste nog een beetje op voorbereiden. Maar als je dat pas de eerste schooldag weet moet je dus al meteen de hele dag met je o zo leuke klas spenderen.

Nog iets waar ik tegenop kijk is al dat huiswerk. En dan denk je ja eindelijk weekend en doe je het hele weekend niet anders dan leren en huiswerken maken of groepswerken met mensen die dan totaal niks doen.

En dan de bushalte die suuuuuuper ver is en dan moet het net op dat moment dat je naar de bushalte moet weer beginnen regenen….

Ach ja tot zover een paar van mijn ergernissen aan school. Heb jij nog ergernissen die ik nog niet heb opgenoemd zet ze dan in de reacties Xx

Geef een reactie

